Herbalife Nutričná séria

25.12.2019

Význam proteínov

Čo je proteín, prečo ho potrebujete a koľko ho potrebujete? David Heber, Ph.D vysvetľuje význam proteínov. Čo to je, prečo ho potrebujete, koľko ho vaše telo potrebuje a ako zabezpečiť dostatočný prísun proteínov vo vašej každodennej strave. Bez ohľadu na to, či chcete schudnúť, nabrať hmotnosť, alebo sa výživne stravovať, význam proteínov je väčší než len pre fyzický vzhľad a budovanie svalovej hmoty.


Keď si výjdete naješ sa von

Susan Bowerman, Ph.D, vysvetľuje ako si vychutnávať večeru vonku a pritom dodržať váš plán výživy.


Zdravé tuky

Rovnováha je kľúčová! Susan Bowerman rozlišuje dobré a zlé tuky, najdôležitejšia je rovnováha! Nutričné rady týkajúce sa tukov boli kedysi dosť jednoduché: nasýtené tuky sú zlé a nenasýtené tuky sú dobré. Ale celé sa to trochu zamotalo; teraz je to skôr o správnej rovnováhe týchto dvoch druhov polynenasýtených tukov najmä; omega-3 a omega-6.


Štítky s výživovými hodnotami

Význam informácií na štítkoch s výživovými údajmi. Susan Bowerman, Ph.D, vysvetľuje význam čítania štítkov s výživovými hodnotami. Je to jedna z najdôležitejších vecí, ktoré sa môžete naučiť, aby ste vedeli presne, čo sa vo vašom jedle nachádza.

Zdravie srdca

David Heber, Ph.D rozpráva o niečom, čo je veľmi dôležité pre vaše celkové zdravie a kvalitu života - zdravie srdca. Vaše srdce zohráva ústrednú úlohu v obehu krvi. Ale príliš často ľudia nerobia dosť na to, aby svoje srdce udržali zdravé. Zdravá a vyvážená strava, pravidelné cvičenie, udržiavanie zdravej hmotnosti, kontrola príjmu alkoholu a vzdanie sa fajčenia - to všetko sú veci, ktoré môžete urobiť pre svoje srdce. Vysoká hladina cholesterolu je rizikovým faktorom pre rozvoj koronárnej choroby srdca a práve preto je také dôležité, aby ste si hladinu cholesterolu udržali na zdravej úrovni.


Globálna fylozofia výživy

Jedlá potrebné na dosiahnutie zdravej a vyváženej stravy Rocio Medina vysvetľuje Globálnu filozofiu výživy Herbalife. Vysvetľuje potraviny, ktoré potrebujeme na dosiahnutie zdravej a vyváženej stravy. Až okolo 30% vašich denných kalórií by malo byť z proteínov, 40% zo sacharidov a až do 30% zo zdravých tukov, v závislosti od vášho veku, pohlavia, životného štýlu (t.j. cvičenie), a či ste na diéte s obmedzeným obsahom kalórií.


Desiatove a stravovacie plány

Je dôležité rozhodovať sa zdravo. Susan Bowerman vysvetľuje ako si naplánovať jedlá a desiaty a olovranty vopred.


Sacharidy a cukry

Rocio Medina rozpráva o sacharidoch. Rocio Medina rozpráva o sacharidoch. Sacharidy sú stále mätúcou a diskutovanou témou. Niektorí ľudia tvrdia, že sú pre telo dobré, iní sú presvedčení, že telu škodia. Sacharidy, tak ako tuky a bielkoviny, sú potrebné súčasti vašej výživy. Hlavné je nezabúdať na to, že nie všetky sacharidy sú rovnocenné a že prebytok sacharidov sa uloží vo forme tukového tkaniva.