deň 13.

26.05.2020

VÝZVA II. ZDRAVÉHO TELA A MYSLE - deň 13.


ÚLOHA 1. - pozri si video recept

Priprav si dnes svoje "Moderné, rýchle a zdravé raňajky - "Čerstvosť zázvoru" klik pre inšpiráciu: 


ÚLOHA 2. - daj si výživu a vyber si doplnky pre ešte lepší výsledok

  • Na raňajky si priprav koktejl, odfoť sa s ním a foto pridaj do fb skupiny premiový klub

  • Snaž sa doobedu vypiť minimálne 1,5 liter tekutín - čistá neperlivá voda, bylinkový čaj, aloe koncentrát... a poobede ďalší 1,5 liter - ak to zvládnete, pochváľte a mi

  • Vláknina je základnou výživou pre tvoj mikrobióm v črevách. Mať dostatok vlákniny, je základom pre zdravie organizmu!

ÚLOHA 3. - zacvič si 

Zacvič si so Samantha Clayton - Pracujte na svojom jadre:  

Pozri si predchádzajúce video cvičenia a skombinuj ich do sérii

ÚLOHA 4. - pozri si video s radami

Extrémne dôležitá živina, ktorej potrebujeme minimálne 25g denne, lepšie 40-50g denne. Vláknina a bylinky: sleduj ľúčové video tu: https://bit.ly/2S13rZJ

tip: ak máš otázky bez váhania sa pýtaj aj cez messenger 


ÚLOHA 5. - s precítením si pomaly čítaj afirmáciu

Afirmácia dňa

,,Ak spadnem, opäť sa postavím. Aj viackrát, ak bude treba. Čím skôr sa totižto otrasiem z pádov a zlyhaní, o to skôr sa dostanem tam, kam mám v živote namierené."