OPÄTOVNÉ ZAVEDENIE PRAVIDIEL O SPONZORSTVE A LÍNIÍ platné od 1.1.2020

Vážení Členovia Herbalife Nutrition,

ako iste viete, na pravidlo ohľadom Zmeny sponzora bolo v minulosti uvalené moratórium.

Radi by sme s vami zdieľali dokument, ktorý opätovne zavádza "Pravidlo o ochrane distribútorského sponzoringu a línií". Toto pravidlo je platné od 1. januára 2020.

Berte na vedomie, že tam, kde je uvádzaná notarizácia, je dokument aktualizovaný v súlade s miestnymi požiadavkami.

V prípade otázok kontaktujte miestny tím Členskej podpory.

S pozdravom,

Jenny Hienrich

Senior Vice President | WW Member Services and Operations


Etický kódex si stiani tu 

(aktualizované 13.9.2019)

PRAVIDLÁ O INTERNETOVÝCH STRÁNKACH & VYSKAKOVACÍCH OKNÁCH

S cieľom vyhnúť sa nedorozumeniam medzi internetovými stránkami Nezávislých Členov Herbalife Nutrition a oficiálnymi stránkami spoločnosti Herbalife Nutrition a zabezpečiť vzťahy medzi Členmi a ich zákazníkmi sme vypracovali určité vylepšenia pre väčšie objasnenie niektorých našich existujúcich pravidiel.

V súlade s týmito vylepšeniami sme navyše aktualizovali úvodné vyskakovacie okno.

Kliknutím na odkazy nižšie, si môžete prečítať pokyny vysvetľujúce tieto zmeny podrobne, stiahnite si rozbaľovacie okno s novými úvodnými informáciami spolu s inštalačnou príručkou a získate prístup k najnovšej verzii Pravidiel správania, ktoré sú k dispozícii na stiahnutie aj na stránke MyHerbalife.com.

ČO POTREBUJETE VEDIEŤ NA PODPORU VÁŠHO PODNIKANIA

Pozrite sa na stránku "Čo potrebujete vedieť" na webe MyHerbalife.com pre praktické tipy a postupy na podporu vášho podnikania.

Nájdete tu krátke informatívne školiace videá na konkrétne témy, vzdelávacie letáky, dôležité dokumenty a ďalšie. Vracajte sa pravidelne a sledujte najnovší obsah.

Sociálne Médiá a Pokyny

Komunity ako WordPress a Blogger sa stali jednými z najnavštevovanejších destinácií na Internete. Pri efektívnom použití sa sociálne médiá môžu stať mocným marketingovým nástrojom pre maloobchodný predaj, nábor a retenciu. Na druhej strane môže nesprávne použitie poškodiť vašu reputáciu, vaše podnikanie alebo dokonca vyvolať právne problémy pre vás alebo pre Herbalife. Pozorne si preštudujte Pokyny pre Sociálne médiá skôr, ako začnete používať akékoľvek sociálne siete na podnikateľské účely.

Výhody Sociálnych médií

  • Budovanie širokého obecenstva, ktoré má záujem si vás vypočuť.
  • Priama komunikácia so sieťou vašich priateľov, zákazníkov a spodnej línie, kedykoľvek je to potrebné.
  • Vytváranie záujmu a nápovedí u ľudí vo vašej sieti, ktorí vás môžu odporučiť ľuďom vo svojich osobných sieťach.
  • Lepšie poznávanie vašej siete sledovaním osobných aktualít a nachádzaním príležitostí na vytvorenie pozitívneho vplyvu.
  • Budovanie skvelého podnikania a osobnej reputácie.

Niekoľko ÁNO a NIE...

  • ÁNO: Napojte sa na Herbalife videá a webové stránky; sú to cenné a overené zdroje.
  • NIE: Nestaňte sa spamerom pod heslom predať, predať, predať; ľudia sa od vás automaticky odvrátia.
  • ÁNO: Komunikujte vhodne a pozitívne; čo poviete na webe, vás môže prenasledovať po zvyšok života.
  • NIE: Nezapájajte sa do debát alebo sporov; verejná hádka by vyzerala príliš neprofesionálne a poškodila by vašu reputáciu.
  • ÁNO: Používajte iba overené Herbalife materiály; boli kontrolované tak, aby podávali presné údaje.
  • NIE: Nepúšťajte sa do marketingu cez sociálne média bez toho, aby ste mali na pamäti dokument Pokyny pre Sociálne médiá!